Sleeping with My Student (2019)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Tom Shell
met Gina Holden, Jessica Belkin en Mitchell Hoog

Kathy is een alleenstaande moeder en begint binnenkort aan haar nieuwe baan als schooldirectrice. Ze is nog niet zo lang geleden gescheiden en gaat met haar dochter op vakantie. In het hotel ontmoet ze de achttienjarige Ian, een van de medewerkers. Kathy en Ian brengen de nacht samen door, maar de volgende ochtend is Ian nergens te bekennen. Kathy kijkt vreemd op als ze een paar dagen later merkt dat Ian een van haar nieuwe leerlingen is.