Somebody up There Likes Me (2019)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Mike Figgis
met Ronnie Wood, Rod Stewart en Mick Jagger

Rolling Stones-gitarist Ronnie Wood, inmiddels de zeventig ruim gepasseerd, toont zich nog steeds op de top van zijn kunnen. Regisseur Mike Figgis geeft een portret vanaf Ronnie's jeugd in Noord-Londen, waarin zijn oudere broers van grote invloed waren op zijn muzikale ontwikkeling, tot aan de artiest die hij nu is. Tijdens zijn vijftig jaar lange carrière ontmoette hij vele muzikale grootheden zoals The Birds, Jeff Beck, The New Barbarians, Rod Stewart, The Faces en The Rolling Stones. Vergezeld door vrienden als Damian Hirst, Mick Jagger, Keith Richards, Imelda May en Rod Stewart gidst Ronnie de kijker schilderend en musicerend door zijn leven.

• Vanaf donderdag 2 juli in de bioscoop

Vanaf 28 mei in de bioscoop (Piece of Magic Entertainment)