Martin Margiela: In His Own Words (2019)

Duitsland / België
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Reiner Holzemer
met Martin Margiela, Jean-Paul Gaultier en Carine Roitfeld

Reiner Holzemer maakte een documentaire over de mysterieuze Belgische ontwerper Martin Margiela. Zijn label heeft nog altijd een underground vibe. De ontwerpen zijn soms een tikje excentriek en avant-garde. De filmmaker dook voor de documentaire in zijn minutieus bijgehouden persoonlijke archieven. Er zijn interviews met Jean Paul Gaultier en Carine Roitfeld.

• Vanaf donderdag 18 juni in de bioscoop

Harmonica Man
Voor de liefhebbers: de muziek in deze docu is afkomstig van de Belgische band DEUS. Dit stond in de omschrijving maar is niet meegenomen. Bij deze de aanvulling.

Vanaf donderdag 18 juni in de bioscoop (Cinema Delicatessen)