Mr. Leather (2019)

Brazilië
Documentaire

geregisseerd door Daniel Nolasco
met Dom Barbubo, Heitor Werneck en Francine Zaqui

De fetisjwereld van São Paulo is in beroering, want voor de tweede keer vindt de verkiezing van Mr. Leather Brazil plaats. Deze documentaire volgt vijf extravagante deelnemers aan de fetisj-wedstrijd, die allemaal gaan voor de felbegeerde titel van Mr. Leather Brazil. Elke deelnemer heeft zijn eigen unieke en meeslepende verhaal. Wie wint na icoon Dom Barbudo, de eerste Mr. Leather Brazil, nu de sjerp en vertegenwoordigt een heel jaar lang de Braziliaanse leer- en fetisjscene? In interviews stellen de deelnemers ook kritische vragen over genderpolitiek, queer zichtbaarheid en inclusiviteit, wat een dieper inzicht geeft in de vaak onbegrepen leer- en kinkgemeenschap in het zeer conservatieve Brazilië.