Le Lion (2020)

Frankrijk

geregisseerd door Ludovic Colbeau-Justin
met Dany Boon, Philippe Katerine en Anne Serra

Om zijn verloofde te vinden, heeft Romain, een arts in een psychiatrisch ziekenhuis, geen andere keuze dan een van zijn patiënten te laten ontsnappen. De man in kwestie is Léo Milan, die beweert een geheim agent te zijn. Maar Romain is er niet helemaal zeker van of hij de juiste keuze heeft gemaakt...

Lijkt er op dat Dany Boon behoorlijk is afgegleden naar een bedenkelijk niveau..
Wat was het laatste succes / aansprekende titel van Dany Boon?
Rien à Déclarer (2011)?

Al vermoed ik dat hij in Frankrijk nog mateloos populair is.
Bienvenue chez les Ch'tis (2008) en Micmacs à Tire-larigot (2009) vond ik erg leuk.