Next Goal Wins (2020)

Komedie / Sport

geregisseerd door Taika Waititi
met Michael Fassbender, Elisabeth Moss en Rhys Darby

De Nederlandse voetbalcoach Thomas Rongen krijgt de leiding over het nationale elftal van Amerikaans-Samoa, nadat ze met maar liefst 31-0 verloren hebben van Australië. Op dat moment heeft het nationale elftal nog nooit een wedstrijd winnend weten af te sluiten. Rongen wil hier verandering in brengen.

Haha, nice.

avatar van GrafGantz
Mensen die niet kunnen wachten kunnen alvast warmdraaien met de gelijknamige documentaire van 5 jaar geleden: Next Goal Wins (2014) - MovieMeter.nl

avatar van mjk87
Een Duitser speelt de Nederlander?

Is dat niet een geval van Germanwashing en zouden wij als Nederlanders ons nu niet diep beledigd moeten voelen?

Lijkt me wel een aardige film dit trouwens, het idee is in ieder geval leuk.