Pooh's Super Sleuth Christmas Movie (2007)

Alternatieve titels: My Friends Tigger and Pooh - Super Sleuth Christmas Movie | Mijn Vriendjes Teigetje & Poeh - Super Speurneuzen Kerstmysterie

Animatie

geregisseerd door Don MacKinnon
met de stemmen van Jim Cummings, Travis Oates en Jeffrey Tambor

Morgen is het Kerstmis en Poeh, Teigetje en hun vriendjes kunnen bijna niet wachten. Maar misschien moeten ze nog veel langer wachten als de Kerstman z'n magische speelgoedzak kwijtraakt en er ook nog eens een klein rendiertje verdwaalt. De 'super speurneuzen' moeten nu samenwerken om dit probleem op te lossen en de aanwijzingen volgen om op tijd op de Noordpool te zijn, zodat de Kerstman zijn cadeautjes kan bezorgen.