ad

Met onder meer: Liam Neeson, Katheryn Winnick en Jacob Perez

Releasedatum: 15 januari 2021

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over The Marksman

"Justice comes down to him."

Langs de grens tussen de VS en Mexico in Arizona heeft Jim Hanson, een veeboer en Vietnamveteraan, het moeilijk. Zijn geliefde vrouw is net overleden aan kanker en de bank staat op het punt zijn enorme eigendom af te nemen. Zijn rustige leven wordt plotseling verstoord door de onverwachte komst van twee illegale immigranten die de grens naar zijn land oversteken.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van macrobody

macrobody

Typische mwah film. Standaardwerkje zonder verrassingen.

Man komt in moeilijkheden na het kruisen van het pad van de bad guys. Dit zijn vaak mannen grenzend aan psychopathie en grootheidswaanzin. Je vindt ze overal, drugskartels, legers en overheden. In deze film zijn het maar weer eens de Mexicanen want in Amerika zelf zijn er natuurlijk alleen maar normale mensen (*kuch kuch*)

Man overtreedt een aantal van de 200000 regels die de mens heeft opgesteld om een beschaving te vormen (*weinig succesvol als je het mij vraagt*)

Man komt op bestemming aan en alles is weer koek en ei.

Of toch niet? Daarvoor moet je de film zelf gaan maar gaan kijken.

avatar van cales77

cales77

• 1905 stemmen

Onwijze standaard filmpje

avatar van Alathir

Alathir

Dit filmpje is ok, maar van een Liam Neeson film verwacht ik steeds dat ietsje meer. Blijft een goede acteur, hij wordt wat oud voor de echte actieflick (dat beseft hij zelf ook). Hier komt hij nog best goed uit de verf, maar het script is middelmatig. Echter is het een prima filmpje om 's avonds van te genieten in je luie zetel.

Zijn vorige film Honest Thief zou ik ook nog moeten zien, zal ook niet echt goed zijn maar gewoon vermakelijk en meer heb je soms niet nodig.

avatar van Luudje10

Luudje10

Wederom genoten van :Liam Neeson. Ik vind zijn aktie films altijd wel te pruimen al lijken ze op elkaar

avatar van tukkerstein

tukkerstein

• 2043 berichten

macrobody schreef:

Vergeet niet de corrupte agent!

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Niet echt wat je zou verwachten van een film met als titel "The Marksman", van scherpschieten is nauwelijks sprake. Wat overblijft is een matig filmpje met een simpel verhaaltje dat niet veel om het lijf heeft. Neeson ben ik geen fan van, een rol in een nietszeggende film als deze is dan ook geknipt voor hem. Voorspelbaar en oninteressant. Dertien in een dozijn.

avatar van Marvel2020

Marvel2020

Deze film heeft een goed verhaal, maar heel zwak gebracht...

Weinig actie & langdradige momenten.

Ze konden veel meer doen met deze film, zeker met een grote ster als Liam Neeson.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Een doorsnee B-Film met matige actie en een oppervlakkig verhaal. Voor 1 keer best te doen. Maar Liam Neeson heeft veel betere actie films geleverd de afgelopen jaren.

avatar van Thomas83

Thomas83

Wist wel dat dit een beetje alles of niets zou zijn. Gelukkig blijkt dit nog een goed kijkbare film. Wel echt een film die een en al formule is, met een wel heel simpel verhaal en soms ook erg stompzinnige dialogen. Gelukkig is Neeson comfortabel in zijn rol. Zijn chemie met Perez is goed, en die jongen is ook verre van irritant. Vond het ook best een plus dat de actie relatief schaars blijft. De film is meer een spannende roadtrip met wat halfbakken drama hier en daar.

Een typische Eastwood-film ook eigenlijk, met weer zo'n oude knar in de hoofdrol die half moppert over de overheid en de staat van het hedendaagse Amerika/de wereld, zonder dat de film enige inzichten biedt. Het enige wat je kan krijgen is sentiment. De Mexicanen spreken wel gewoon Spaans onderling, dat is al heel wat in een film als deze. 2.5*