God Bless the Broken Road (2018)

1 stem

Drama / Familie

geregisseerd door Harold Cronk
met Lindsay Pulsipher, Makenzie Moss en Andrew W. Walker

Jonge moeder Amber verliest haar man in de strijd in Afghanistan. Dit betekent dat ze hun dochter alleen moet opvoeden en dat is niet altijd makkelijk. Wanneer ze coureur Cody ontmoet, krijgt haar leven weer een positieve wending. Stap voor stap vindt ze haar geloof terug.

avatar van Alittleromance
Ik vond dit een prachtige film, spijtig dat zo weinig mensen deze mooie film hebben gezien. Knap verhaal