The Spy (2019)

Frankrijk
Biografie / Drama
319 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Gideon Raff
met Sacha Baron Cohen, Noah Emmerich en Hadar Ratzon Rotem

Het waargebeurde verhaal van de Israëlische meesterspion Eli Cohen. In de jaren 60 weet hij in de Syrische high society te infiltreren en zich omhoog te werken tot politieke rangen. Geleidelijk aan krijgt hij echter meer en meer moeite om zijn dubbelleven geheim te houden.

avatar van centurion81
Wel heel erg benieuwd naar! Lijkt interessant en Sacha Baron Cohen in een serieuze rol.

Het verhaal komt mij zo bekend voor?? is er al niet een film over gemaakt?

Deze wellicht, maar dit is een andere spion: The Angel (2018)

Of je moet deze film gezien hebben:
The Impossible Spy (1987)

Eerste aflevering was niet erg hoopvol, met name het stupide Engels met zwaar Hebreeuws accent helpt niet.

En verder idd allemaal al eens eerder gezien.

avatar van paas
6 afleveringen in 2 dagen en doorheen gejaagd. Toppertje...

avatar van DreamTech
goed hoor indrukwekkend ook in 2 dagen gekeken !!

Absolute topserie!! En omdat het waargebeurd is, maakt het nog meer indruk. Bovendien top geacteerd door Sascha Baron Cohen.