A Young Man with High Potential (2018)

Duitsland
Drama / Thriller

geregisseerd door Linus de Paoli
met Adam Ild Rohweder, Paulina Galazka en Pit Bukowski

Informaticastudent Piet is een briljant persoon. Zoals dikwijls compenseert hij dat door een totaal gebrek aan sociale vaardigheden. Hij komt amper buiten en bestelt praktisch alles online, ook zijn eten. Als hij plotsklaps een groepswerk moet maken met de bloedmooie Klara waar hij stiekem een oogje op heeft, doet hij er eerst alles aan om het te weigeren. Klara kan echter zijn vertrouwen winnen en bovenal blijken ze ook goed met elkaar op te schieten. Maar de gevoelens van Piet voor Klara zijn van een heel andere aard dan deze van Klara voor Piet.