StarDog and TurboCat (2019)

Verenigd Koninkrijk
Animatie

geregisseerd door Ben Smith
met de stemmen van Luke Evans, Nick Frost en Gemma Arterton

In 1969 wordt de loyale hond Buddy door zijn eigenaar, wetenschapper David, de ruimte in gelanceerd in een NASA-raket. Helaas stort hij neer in 2019, in een klein stadje waar huisdieren verboden zijn en meedogenloos worden opgepakt door politie-officier Peck, die de dieren haat. Wanhopig om herenigd te worden met zijn eigenaar, vraagt Buddy de slimme en rijke kat Felix om hem te helpen thuis te komen. Maar als het konijn Celine en haar buitenbeentjes van dierenrechtenactivisten op de hielen worden gezeten door Peck, worden Buddy en Felix gedwongen om de helden te worden die ze moeten zijn.