She's Just a Shadow (2019)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Adam Sherman
met Tao Okamoto, Haruka Abe en Kihiro

Een mooie Japanse hoerenmadam en haar dames. Een gestoorde, drugsverslaafde gangster uit Tokio en zijn aanhang. Een sadistische seriemoordenaar op vrije voeten. De kruising van deze verhalen en de binnenwereld van de personages speelt zich af tegen een dromerige achtergrond van ultra-geweld en orgiastische seks, waarbij iedereen tevergeefs probeert om zijn toekomst te herschrijven en de dood te bedriegen.