Money Plane (2020)

Actie

geregisseerd door Andrew Lawrence
met Adam Copeland, Thomas Jane en Kelsey Grammer

Een professionele dief heeft een schuld van 40 miljoen dollar. Nu het leven van zijn gezin op het spel staat moet hij nog een laatste opdracht uitvoeren. Een overval op een futuristisch casino hoog in de lucht dat vol zit met 's werelds gevaarlijkste criminelen.

Harmonica Man
Voormalig WWE ster Edge in de hoofdrol. Ik ben benieuwd.

avatar van schumacher
Ik heb al films gezien met Edge (WWE naam) maar die film(s) vond ik maar middelmaat.
Deze is beter, kijkt lekker weg ook.
Genietbaar.

De film verloopt een beetje houterig. Het gegeven of verhaal is simpel maar wel interresant. Ik weet niet of het ligt aan de acteurs of regie, het kost moeite om te blijven kijken.
2 points

avatar van mariobustamente2
al binnen 5 minuten afgezet deze film. Jezus was een k*tfilm zeg !!!

avatar van Grindhouse62
Voor een tussendoortje is dit matig actie verhikel redelijk te pruimen, maar vergeet je ook heel snel weer. Een 2.0

avatar van filmkul
Zwakke actiefilm. Het verhaal is echt stupide. Nu is dat vaak bijzaak bij dit soort films, maar ook de uitwerking is erg zwak. De film kent vrijwel geen spanning, de actie is slecht en ook de special effects zijn erg nep. Daarnaast is het acteerwerk vrij matig. Kortom, niet aan beginnen. 1.0/1.5

avatar van Elchapo
Een hele goedkope film met verschrikkelijk slechte acteurs en een totaal redicuul verhaal. 1.5 star.