Butterfly (2018)

Verenigd Koninkrijk
135 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Anthony Byrne
met Anna Friel, Sean McGinley en Millie Gibson

Van jongs af aan heeft Max zich als een meisje geïdentificeerd, maar geprobeerd deze gevoelens te onderdrukken in een poging om de sympathie van zijn vader te krijgen. Wanneer de gevoelens van Max steeds schrijnender worden voor het gezin, grijpt Stephen de kans om terug te keren naar het ouderlijk huis, in de hoop om mannelijke binding bij Max te stimuleren en zichzelf aan Vicky te bewijzen.