Changeover (2016)

geregisseerd door Estes Tarver
met Estes Tarver, Madeline Taylor en Andre Gower

In dit waar gebeurde verhaal “Changeover” verliest teenager Haley Thompson haar beide ouders door een tragisch auto-ongeluk. Ze is hier zelf getuige van en raakt zwaar depressief en krijgt zelfmoordneigingen. Haar oom Chad probeert haar hierbij te helpen en geeft haar onderdak. Stap voor stap gaat het beetje bij beetje steeds iets beter met Haley, zeker wanneer ze een nieuwe liefde vindt. Ze ontdekt haarzelf en krijgt meer vertrouwen. Ze kruipt langzaamaan uit het dal.

• vanaf donderdag 27 juni te koop op dvd