The Outsider (2019)

Western

geregisseerd door Timothy Woodward Jr.
met Trace Adkins, Jon Foo en Sean Patrick Flanery

Jing Phang is een spoorwegarbeider die op zoek is naar een beter leven. Hij komt in contact met een groep politici en zij maken hem het leven zuur. Terwijl maarschalk Walker de controle over zijn stad probeert te krijgen, slaat het noodlot toe en wordt hij gedwongen te kiezen tussen gerechtigheid en zijn familie.

avatar van Grunn-in-en-verkoop
Goed uitgevoerde western, verhaal is ook wel goed, verwacht geen film classic, ik zat bij deze film te twijfelen tussen een 2.5 en 3 te stemmen.

avatar van trebremmit
Beetje een vage trailer, veel in het donker ook. Toch nog wel een aardig gemiddelde op imdb, dus deze western ga ik maar eens op de wishlist zetten.