Exterminadores do Além Contra a Loira do Banheiro (2018)

Alternatieve titel: Ghost Killers vs. Bloody Mary

Brazilië
Horror / Komedie

geregisseerd door Fabrício Bittar
met Dani Calabresa, Léo Lins en Danilo Gentili

Vier YouTubers zijn gespecialiseerd in het paranormale. Ze zoeken bekendheid ermee vanuit het publiek, terwijl ze proberen elke 'urban legend' op te lossen. Dit keer staat de 'Bathroom Blonde'-zaak in het licht. Deze urban legend gaat over een geest die de badkamers van scholen in Brazilië onveilig maakt. De vier YouTubers willen dit mysterie uit de doeken doen.