St. Ives (1976)

Actie / Misdaad

geregisseerd door J. Lee Thompson
met Charles Bronson, Jacqueline Bisset en Maximilian Schell

Abner Procane, een zeer bekwame inbreker, ontdekt dat iemand zijn plan voor zijn volgende ambitieuze inbraak heeft gestolen. Hij huurt Raymond St. Ives in om met de persoon te onderhandelen over de documenten.

Leuke film. Bizar laag gemiddelde hier. Aan het einde wordt de plot wat rommelig en onduidelijk, waardoor ik het op slechts drie sterren houdt. Maar amsusant is het zeker.

avatar van Quentin
10 augustus op dvd (Warner)

Charles Bronson op zijn best maar een vele minder film, zwak verhaal, niet echt spannend en alles leek erg simpel.

avatar van dionj
Misschien wel een van de beste Bronson films. De film kwam minder gedateerd over dat sommige andere Bronson films.

Tevens een prima soundtrack van Lalo Schifrin.
Het verhaal wordt op het einde inderdaad wat rommelig maar toch is het vermakelijk kijkvoer.

avatar van badfans69
Met een vroege rol als jonge crimineel, Jeff Goldblum. Hij speelde in meer Bronson films

avatar van 606
badfans69 schreef:
ook Robert Englund komt in de film voor.