Jûni-nin no Shinitai Kodomo-tachi (2019)

Alternatieve titels: 12 Suicidal Teens | 12-nin no Shinitai Kodomo-tachi | 十二人の死にたい子どもたち

Japan
Mystery / Thriller

geregisseerd door Yukihiko Tsutsumi
met Hana Sugisaki, Mackenyu en Takumi Kitamura

Twaalf suïcidale jongens en meisjes komen bijeen in een verlaten ziekenhuis. Daar vinden ze het lijk van een dode jongen. De twaalf jongens en meisjes proberen de persoon te vinden die de jongen heeft gedood. Tijdens hun zoektocht ontdekken ze waarom ze willen sterven.