C'est Quoi Cette Mamie? (2019)

Frankrijk

geregisseerd door Gabriel Julien-Laferrière
met Julie Gayet, Chantal Ladesou en Thierry Neuvic

Na twee jaar vrolijk te hebben samengewoond moet de groep van zeven halfbroers en -zussen vóór de start van het schooljaar hun grote appartement verlaten. Terwijl iedereen met zijn ouders naar de zomer op vakantie gaat, wordt Gulliver, de jongste, alleen naar het huis van zijn grootmoeder aan zee gestuurd, maar de excentrieke Mamie Aurore is geen babysitter zoals de anderen en geeft er de voorkeur aan om te feesten in plaats van voor haar kleinzoon te zorgen. De rest van de groep besluit hem te helpen.