• 8.489.130 stemmen

Avontuur / Drama | 86 minuten

Genre: Avontuur / Drama

Geregisseerd door: Tim McCann en Ingo Vollkammer

Met onder meer: Dane Cook, Levi Miller en Udo Kier

IMDb beoordeling: 4,8 (488)

Plot American Exit

De wanhopige vader Charlie steelt een waardevol schilderij, dat eigendom is van de criminele kunsthandelaar Anton. Samen met zijn rebelse zoon Leo vlucht hij naar een woestijn in Californië. Anton en zijn handlangers laten het er niet bij zitten en zetten de achtervolging in. Het is nu aan Charlie zijn zoon te beschermen.

imageimage

avatar van AniSter

AniSter

Geen idee waar ik naar heb zitten kijken. Over vader-zoon relaties zijn veel films gemaakt..... allemaal beter dan deze, zelfs degene die ik niet gezien heb. Mijn 1,5 ster ís voor de korte rol van de moeder!

avatar van Q Jones

Q Jones

Wat is er gebeurd met de ooit zo veel belovende Dane Cook