Robert the Bruce (2019)

Historisch / Drama

geregisseerd door Richard Gray
met Angus Macfadyen, Anna Hutchison en Zach McGowan

Het middeleeuwse Schotland wordt bezet en onderdrukt door de Engelse koning Edward I en diens gewelddadige zoon, de prins van Wales. Robert The Bruce verandert van een verslagen adelheer in een legende. Hij verzamelt een leger om terug te vechten en zo de kroon en troon op te eisen.

avatar van schumacher
Kon me totaal niet boeien of mee slepen.

Ik ben opzich wel benieuwd, maar ik zie totaal geen veldslagen of iets dergelijks en de trailer is behoorlijk flauw

Best wel een mooie film. Een beetje "low budget" gevoel, maar wel knappe acteerprestaties