Ivan Tsarévitch et la Princesse Changeante (2016)

Alternatieve titel: Ivan Tsarevitch and the Changing Princess

Frankrijk
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Michel Ocelot
met de stemmen van Marine Griset, Julien Béramis en Michel Elias

Elke nacht ontmoeten een meisje, een jongen en een oude filmoperateur elkaar in een kleine bioscoop die verlaten lijkt, maar eigenlijk vol wonderen zit. De drie vrienden bedenken, tekenen, vermommen zich, en worden de helden van prachtige verhalen. Vier fabelachtige sprookjes met prinsessen en avonturiers die op ontdekking gaan naar het binnenste van de aarde en de Oriënt.