Switching Goals (1999)

Komedie / Familie

geregisseerd door David Steinberg
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Eric Lutes

Ze kwamen, zagen en verwisselden van plaats. De tweeling Sam en Emma Stanton brengt iedereen in hun voetbaldivisie in verwarring wanneer ze van identiteit wisselen en elkaars plaatsen in het team overnemen.

The Olsen Twins uit Full House...

Die zijn best mooi geloof ik..zijn verschillende websites met counters tot de dag de de olsen twins 18 worden en daarbij dus 'legaal' zijn .

Omg! volgens mij heb ik deze gezien, nee dat kan niet, nee dat mag niet. Ik ga niet stemmen

T.O. schreef:

The Olsen Twins uit Full House...
Nu toch niet meer?

neo (crew)
Ze kwamen, zagen en verwisselden van plaats.

avatar van narva77
Wou net zeggen, ze schijnen tegenwoordig best nog knap te zijn ja.

Vond niemand ze dan ongelofelijk irritant in die serie? Dat is toch nauwelijks te vergeven??

Ik vind dat Dttom moet stemmen

Ik kan me het grootste deel niet meer herinneren van de film,ook al zal dat niet zo moeilijk zijn in te vullen. Maar daardoor breng ik geen stem uit totdat ik de film weer gezien heb.

De olsen twins zijn op t moment wel heel lekker volgensmij :-d

Ja, maar deze is toch wel weer een doorsnee-olsen film, die je niet hoeft te zien..

avatar van matthijs_013
Opnieuw een typische Olsen film. Het was zo slecht dat ik het idee kreeg dat ze misschien zelf wel het script geschreven hadden?!

avatar van Ember
Ik vond het een hele leuke film , maar soms wat te voorspelbaar . Hij is goed te kijken : 3.5

avatar van maerk
Ik had eens een stukje van deze film gezien in groep 8 (ik zit in 3e klas middelbaar nu ). We mochten aan het eind van het schooljaar een film zien en hoewel ik steeds doorzeurde of we Jurassic Park mochten zien werd het deze.
Laatst heb ik hem weer gezien. Dat zorgt ervoor dat ik mijn stem met 0,5* verlaag. Wat een typische Amerikaanse film zeg. Alles komt goed, iedereen verontschuldigt zichzelf, one big happy family

avatar van notorious_kim
nog zo'n middelmatige film van de olsen twin. ik vind het heel moeilijk om iets over de olsen films te zeggen. ik vind die allemaal wel leuk om eens te bekijken, maar geen van al zijn een groot licht.