Romeo Akbar Walter (2019)

Alternatieve titel: RAW

India
Actie / Thriller

geregisseerd door Robbie Grewal
met John Abraham, Jackie Shroff en Mouni Roy

Wanneer Romeo Ali gerekruteerd wordt door RAW, India's geheime dienst, denkt hij zijn droombaan te hebben bemachtigd: het dienen van zijn land. Om met een schone lei te kunnen beginnen krijgt Romeo een nieuwe identiteit toegewezen: die van de Pakistaanse burger Akbar Malik. Romeo maakt echter een fout en verliest zijn dekmantel. Hij raakt verstrikt in een web van leugens en verraad.