Moschettieri del Re: La Penultima Missione (2018)

Italië

geregisseerd door Giovanni Veronesi
met Pierfrancesco Favino, Valerio Mastandrea en Rocco Papaleo

Het verhaal gaat over een veehouder, een pater met schulden en een dronken herbergier die uit liefde voor het vaderland opnieuw musketiers worden. Ze zijn een beetje teleurgesteld en cynisch, maar nog steeds handig met hun zwaard en musket. Ze krijgen een opdracht van de koningin Anna om Frankrijk te redden na een complot van de kardinaal Mazzarin en zijn samenzweerster Milady.