Ovunque Proteggimi (2018)

1 stem

Italië

geregisseerd door Bonifacio Angius
met Alessandro Gazale, Francesca Niedda en Antonio Angius

Alessandro is een vijftigjarige zanger uit Sassari die geen vaste baan heeft. Hij woont nog bij zijn moeder. Wanneer hij 's avonds niet optreedt met zijn vriend Gavinuccio, brengt hij de tijd door met het drinken van alcohol. Op een avond gaat het mis: hij slaat thuis alles kort en klein. Hierdoor wordt hij opgenomen op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Alessandro ontmoet er Francesca en wordt verliefd op haar.