The Brink (2019)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Alison Klayman
met Stephen K. Bannon, Yasmine Dehaene-Modrikamen en Filip Dewinter

De documentaire volgt Stephen K. Bannon tijdens de tussentijdse verkiezingen van 2018 in de Verenigde Staten. De film werpt licht op zijn inspanningen om internationale extreemrechtse partijen te mobiliseren en te verenigen. Om zijn macht en invloed te behouden, vindt de voormalige bankier en media-investeerder zichzelf opnieuw uit. Deze keer als de zelfbenoemde leider van een wereldwijde populistische beweging. Hij blijft de krantenkoppen halen en protesteert waar hij ook gaat.