Neo-eui Kyeol-hoon-sik (2018)

Zuid-Korea
Romantiek

geregisseerd door Lee Seok-Geun
met Bo-Young Park, Young-kwang Kim en Jae-rim Song

Woo-Yeon gaat naar een middelbare school, maar vindt school niet interessant. Daar komt verandering in wanneer hij in contact komt met de aantrekkelijke uitwisselingsstudente Seung-Hee. De twee krijgen een relatie, maar gaan uit elkaar als Seung-Hee de stad verlaat. Jaren later is Woo-Yeon werkzaam in een restaurant. Hij kijkt op als op een dag Woo-Yeon het restaurant binnenwandelt.