Red 11 (2019)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Robert Rodriguez
met Roby Attal, Lauren Hatfield en Alejandro Rose-Garcia

In de onderzoekswereld van de medicijnen fungeren jongemannen als proefkonijnen om snel geld op te strijken. Zo ook iemand die een grote schuld heeft af te betalen. Hij krijgt de naam Red 11 tijdens de test. Wanneer hij onder invloed is van experimentele drugs wordt het voor Red 11 moeilijk te bepalen of een bepaalde ervaring realiteit is of hallucinatie. Het antwoord op deze vraag kan een kwestie zijn van leven of dood.

'Based on the research hospital where Robert Rodriguez sold his body to pay for 'El Mariachi'.

lol