We Are Boats (2018)

1 stem

Fantasy

geregisseerd door James Bird
met Angela Sarafyan, Adriana Mather en Justin Cornwell

Francesca navigeert door de levende wereld en ontmoet hierbij vreemden op het exacte moment dat ze het nodig hebben hun leven op een betere koers naar geluk te sturen of de wielen in beweging te zetten naar een tragisch einde. Hierdoor raken verschillende levens met elkaar verbonden. Dit alles gebeurt terwijl ze stiekem op zoek gaat naar een geliefde van wie ze nooit de kans heeft gehad om afscheid te nemen.

Niet te filmen. Een achterlijk goede film die Netflix waardig is!!!!!!!!!