Qui M'aime Me Suive! (2019)

Alternatieve titel: T'Exagères!

1 stem

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door José Alcala
met Daniel Auteuil, Catherine Frot en Bernard Le Coq

Gilbert en Simone zijn gepensioneerd. Ze wonen in een dorp in het zuiden van Frankrijk. Het vertrek van Étienne, haar buurman en minnaar, het gebrek aan geld, maar vooral de constante bitterheid van haar man, zorgen ervoor dat Simone het huis ontvlucht. Gilbert realiseert zich dan dat hij klaar is om iets te doen om zijn vrouw te vinden, zijn grote liefde.

• Vanaf donderdag 11 juli in de bioscoop

Vanaf 11 juli in de bioscoop (Paradiso Entertainment Nederland)