The Plagiarists (2019)

geregisseerd door Peter Parlow
met William Michael Payne, Emily Davis en Lucy Kaminsky

Het is winter en Anna en Tyler hebben op weg naar huis naar Philadelphia panne, alsof het jonge stel nog niet genoeg had om over te kibbelen. Een voorbijganger genaamd Clip komt hen te hulp en ze vinden onderdak bij hem thuis. De ontmoeting begint ongemakkelijk. Ogenschijnlijk hebben zelfs hippe stadsmensen moeite om normaal om te gaan met Afro-Amerikanen. Toch zijn ze ook gefascineerd door deze man van middelbare leeftijd.