The Day Shall Come (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Christopher Morris
met Marchánt Davis, Anna Kendrick en Danielle Brooks

De predikant Moses krijgt een som geld aangeboden om te helpen voorkomen dat zijn familie uit huis wordt gezet. Moses kan het geld goed gebruiken, maar hij is er zich niet van bewust dat zijn sponsor voor de FBI werkt en van plan is hem in een crimineel te doen veranderen. Dit wil hij doen door Moses zijn idiote revolutionaire ideeën te voeden.

avatar van Pazmaster
Een hoop flauwekul. Nou zou ik dat niet erg vinden als de humor grappig was, maar ook dat valt tegen. Er zitten wel enkele geinige scènes in maar écht hilarisch wordt het helaas niet. Ook de cast presteert matig, en dan blijft er eigenlijk vrij weinig van over. Slappe hap.