Tanguy, le Retour (2019)

Alternatieve titels: Tanguy Is Back | Devinez Qui Revient à la Maison?

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Étienne Chatiliez
met Éric Berger, Sabine Azéma en André Dussollier

16 jaar later keert Tanguy, nu 44, naar zijn ouderlijk huis terug met zijn dochter Zhu onder zijn arm, omdat Meï Lin hem verliet. Teleurgesteld om hun kleinkind in deze toestand te zien, doen Paul en Edith er alles aan om hem levenslust te geven, zonder zich te realiseren dat ze daarmee het touw vlechten om zichzelf op te hangen. Want Tanguy gaat zich goed voelen bij zijn nieuwe ouders.

Onderhoude Franse komedie die lekker weg kijkt.