Estou Me Guardando para Quando o Carnaval Chegar (2019)

Alternatieve titel: Waiting for the Carnival

Brazilië
Documentaire

geregisseerd door Marcelo Gomes

In Agreste, een droog en arm gebied in het noordoosten van Brazilië, ligt de stad Toritama met zijn 40.000 inwoners. Ongeveer 20 miljoen paar spijkerbroeken worden hier jaarlijks geproduceerd en afgewerkt, waardoor de stad bekend staat als de 'hoofdstad van jeans'. Naast de gigantische textielfabrieken hebben enkele inwoners van de stad zogenaamde 'facties' opgericht in garages en achtertuinen, waar ze zelfstandig als kleine ondernemers werken.