The Divorce Party (2019)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Hughes William Thompson
met Thomas Cocquerel, Matilda Anna Ingrid Lutz en Claire Holt

Nate en Susan Brown zijn een getrouwd koppel van midden twintig. Wanneer Susan zich plotseling realiseert dat ze zich ellendig voelt en een scheiding wil, pakt Nate zijn koffers en gaat naar het dichtstbijzijnde hotel. Hij ontdekt al snel dat hij volledig in de steek is gelaten door zijn vroegere vrienden. Nate wordt geconfronteerd met eenzaamheid, maar komt in contact met Katie. Zij is ook pasgeleden gescheiden.

avatar van XanderJ
Dit is anderhalf uur die ik nooit meer terug ga krijgen.
Geen b, maar een c-film