Ni Tú Ni Yo (2018)

Mexico

geregisseerd door Noé Santillán-López
met Mauricio Argüelles, Bárbara de Regil en Cesar Rodriguez

Guadalupe, "El Halcon Negro", was de beroemdste worstelaar van het land. Zijn broer, Gabino, zorgde ervoor dat hij roem verwierf, maar ze hebben zich al jaren van elkaar gedistantieerd. Guadalupe wordt de pineut wanneer hij het belangrijkste gevecht van zijn carrière verliest. Miranda, eigenaar van het onafhankelijke worstelen, geeft hen de kans om terug te keren naar de ring. Nu moeten beiden werken als een team om hun trots en identiteit terug te winnen.