Walking on Water (2018)

1 stem

Italië / Verenigde Staten / Duitsland / Verenigde Arabische Emiraten
Documentaire / Avontuur

geregisseerd door Andrey Paounov

Een ongecensureerde blik op het artistieke proces en de persoonlijke relaties van Christo, een kunstenaar die bekend staat om zijn grootschalige installaties. Voor de eerste keer sinds het overlijden van zijn vrouw en partner Jeanne-Claude, wil Christo The Floating Piers, realiseren. Zij hadden dit project vele jaren eerder samen bedacht.

• Vanaf donderdag 23 mei in de bioscoop

Vanaf 23 mei in de bioscoop (Cinema Delicatessen)