Domains (2019)

1 stem

Japan

geregisseerd door Natsuka Kusano
met Tomomitsu Adachi, Tomo Kasajima en Ryu Kenta

De jeugdvrienden Aki en Nodoka zijn als volwassenen uit elkaar gegroeid. Terwijl Nodoka een gezin heeft gesticht met haar echtgenoot, is Aki nog steeds single en op ziekteverlof vanwege een persoonlijke crisis. De plot klinkt vertrouwd, maar is nog niet eerder op deze manier verteld. Door repetities tussen acteurs in beeld te brengen, met herhalende dialogen, ontstaan er op de filmlocatie geleidelijk aan diepgravende gesprekken. Bovendien verschuift regisseur Kusano Natsuka een dramatische wending naar het begin van het verhaal: Aki heeft Nodoka's dochter vermoord.