• 11.452 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis
  • iTunes Bekijk via iTunes

Plot Gully

In Los Angeles volgen we drie ontevreden tieners genaamd Jessie, Calvin en Nicky. Alle drie hebben zij een extreem nare jeugd gehad. Ze kiezen voor een hedonistische levensstijl en proberen meer grip op hun leven te krijgen.

avatar van Waku

Waku

die trailer ziet er waanzinnig uit. Maar die rating op IMDB???

1.1.... ..ik wacht nog even met kijken...

avatar van schumacher

schumacher

Raakt kant nog wal deze film.

De extreem lage scores op imdb zijn er wel wat over al hebben ze wel gelijk over bepaalde zaken dat wel.

Vervelen deed de film op zich niet maar degene die bv uit de bak was die acteerde als een natte dweil, rampzalig.

De 3 hoofdfiguren deden het iets beter maar niet zoveel beter.

Voor mij was het het allemaal net niet genoeg.

Zo slecht was die nu ook weer niet maar om hier een hoge score voor te geven had alles nog beter uitgewerkt moeten worden met hier en daar nog betere acteurs.

Middelmatig filmpke waar in mijn ziens veel meer kon ingezeten hebben want ook schrijven er dat het script slecht is, toch was het verhaal zo slecht nog niet.

3 gasten die een zeer slechte jeugd hebben gehad maar van inborst niet slecht zijn enz... die samen de 3 beste maten zijn, beetje zot gestoord zijn, van allerlei kwaad uithalen, soms wel bij de foute mensen wat nooit slim is natuurlijk, dat is de reden wrm de film toch nog bekijkbaar was voor mij, het verveelde me ondanks alles niet.

stinissen (crew films & series)

Ongestraft kun je zo niet leven... En de film was best redelijk.

avatar van merijn82

merijn82

Man man wat een onevenwichtige, stuurloze baggerfilm is dit. Echt heel slecht.

avatar van Firecrest

Firecrest

Erg rommelige film, en met vervelende pretenties. Een mislukking.

avatar van zuiderling

zuiderling

Lage score kan ik niet plaatsen. Film is niet verkeerd, tenminste als je je verdiept in het grijze gebied van de samenleving (LA). Acteerprestaties blijven deels achter, maar het verhaal maakt het goed.

avatar van mjk87

mjk87 (moderator films)

Zwak. De film begint nog heel goed met mooie sfeerbeelden van een zonnig L.A. Er gaat heel veel beeldende kracht daarvan uit. Maar eens het verhaal dan begint, dan zakt alles wel in. Matig geacteerd en geen van de personages boeit. Ergens hoop je dan op een sfeerportret of een bepaalde film om die personen te begrijpen, maar niks van dat alles. Het is een film van opeenvolgende scènes met wat geweld en af en toe oppervlakkig drama omdat het moet, en dat is het. De film leeft niet en ik kon er weinig mee. Gelukkig nog lekker kort. 1,5*.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Niet zo'n beste film, maar speelduur is kort.

Gegeven is prima, acteren minder en rommelig zoals al meer is aangegeven.

avatar van Shadowed

Shadowed

Het includeren van Amber Heard en Jonathan Majors zal vast verantwoordelijk zijn voor de bijzonder lage beoordeling op het internet, maar dat laat vooral zien dat ook de grote sites steeds minder serieus te nemen zijn. Gully is geen perfecte film, maar sfeervol en overtuigend genoeg op voldoende vlakken om op z'n minst hoger te scoren dan een 2,6/10 gemiddeld. Over de grote lijn wordt er zeer degelijk geacteerd (met name Jacob Latimore is sterk), met de visuele afwerking zit het wel goed en er is genoeg aan de hand om te blijven boeien. Onhandig is echter de ongebalanceerde afwisseling tussen misdaad en drama, vooral dat eerste wordt nogal lomp ingevuld. De drie hoofdpersonages halen dermate idiote fratsen uit dat elke dramatische inslag ineffectief wordt en spijtig genoeg zet regisseur Nabil Elderkin daar behoorlijk op in. Het scenario kiest daarnaast om veel te veel perspectieven te belichten in een te kleinschalige speelduur, waardoor er geconcludeerd kan worden dat de film simpelweg te veel hooi op zijn vork neemt. Jammer natuurlijk, maar uiteindelijk entertainend genoeg voor een middelmaatcijfer.