Riot Girls (2019)

Canada
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Jovanka Vuckovic
met Madison Iseman, Paloma Kwiatkowski en Munro Chambers

In een andere wereld, anno 1995, heeft een mysterieuze ziekte alle volwassenen uitgeroeid. Alleen de jongere generatie blijft over en vecht om te overleven. In Potter’s Bluff staan twee facties, de Eastsiders en de Westsiders, lijnrecht tegenover elkaar. Wanneer Eastsider Jack twee leden van de andere factie doodt, wordt hij gevangengenomen en veroordeeld tot de dood. Zijn lot ligt nu in handen van zijn zus Nat en diens beste vriendin Scratch die erop gebrand zijn hem terug te halen.

avatar van schumacher
Trok op nieveel.