Bloodline (2018)

Horror

geregisseerd door Henry Jacobson
met Seann William Scott, Mariela Garriga en Dale Dickey

Evan Cole heeft een schijnbaar perfect leven: een liefhebbende vrouw, een gezonde baby en een zinvolle baan als maatschappelijk werker voor jonge tieners in moeilijkheden. Maar Evan heeft een geheim: hij martelt en doodt diegenen die zijn gezonde gezinswaarden verstoren, met name de familieleden die problemen veroorzaken voor zijn cliënten. Hij verbergt zijn dwang van zijn vrouw en zoon, maar het verbergen van zijn ware aard van zijn aanmatigende, altijd aanwezige moeder, is nog veel moeilijker.

avatar van Spartaan1986
Seann William Scott als psycho, ben benieuwd of ie na zijn rollen in American Pie en Role Models nu ook in een ander genre zich kan laten gelden.

avatar van Daan258
Seann William Scott in een horrorfilm?? Dit moet ik zien.