Top End Wedding (2019)

Australië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Wayne Blair
met Miranda Tapsell, Gwilym Lee en Kerry Fox

Lauren en Ned zijn verloofd. Ze zijn verliefd. Meteen na haar verloving snelt Lauren naar huis waar ze ontdekt dat haar moeder haar vader heeft verlaten en is verdwenen. Ze heeft slechts 10 dagen om haar moeder op te sporen in het afgelegen noorden van Australië. Na een spoor van bewijs komt ze al snel op een pad dat niet alleen onthult waar haar moeder is heengegaan, maar ook helpt bij het oplossen van een al lang bestaand mysterie over het verleden van haar moeder.