All Inclusive (2019)

Frankrijk

geregisseerd door Fabien Onteniente
met Franck Dubosc, François-Xavier Demaison en Josiane Balasko

Bruno wordt door zijn verloofde naar de luchthaven gebracht. Vervolgens vertrekt hij alleen voor een week naar een all inclusive Caribische vakantieclub. Hij zal zijn kamer echter moeten delen met Jean-Paul Cisse, een verstokte vrijgezel die graag dames versiert. Met Lulu, een gepensioneerde en zeer spontane weduwe, Caroline, Manon en Sonia, drie vriendinnen die de scheiding met hun echtgenoot willen vergeten en Edouard Laurent, de directeur van de Caribbean Princess Club, zullen de twee vakantiegangers hun zonnig verblijf te midden van de kokospalmen niet snel vergeten.