Hidden in Plain Sight (2019)

Thriller

geregisseerd door Stacia Crawford
met Victoria Barabas, Gino Anthony Pesi en Jessica Meraz

Anna heeft een nieuwe identiteit gekregen en heeft haar duistere verleden zonder al teveel problemen achter zich kunnen laten. Daar komt verandering in wanneer haar zoontje wil weten wie zijn vader is en Anna een serieuze relatie krijgt. De problemen beginnen wanneer Anna's agressieve ex-man tot de ontdekking komt dat ze nog in leven is en dat ze samen een zoontje hebben. Hij zet alles op alles om het tweetal op te sporen.