American Nightmares (2018)

Alternatieve titels: The Crib | Mr. Malevolent

Komedie / Horror

geregisseerd door Rusty Cundieff en Darin Scott
met Danny Trejo, Vivica A. Fox en Chris Kattan

Een horror omnibusfilm met zeven verhalen. In het eerste verhaal krijgt een prostituee de opdracht een stervende klant te plezieren. Het tweede verhaal gaat over een priester die ontvoerd wordt en naar een woestijn gebracht wordt. In verhaal drie schrijft een vrouw zich in op een bijzondere datingssite. Het vierde verhaal gaat over een ambitieuze procureur-generaal die er alles voor over heeft gouverneur te worden. In het vijfde verhaal probeert een racist samen met zijn gezin te ontsnappen aan zijn buren. In het zesde verhaal krijgt een radio-omroeper plots te maken met geslachtsverandering. Het laatste verhaal gaat over een gestoorde familie die wil voorkomen dat een vrouw haar ongeboren kind laat weghalen.

avatar van Mr-Mcmovie
Kut film! Normaal ben ik niet zo kritisch als de meeste, maar wauw dit was echt SLECHT! lang geleden dat ik nog zo een rommel heb gezien....

1,0 sterren.