Followed (2018)

Horror / Mystery

geregisseerd door Antoine Le
met Matthew Solomon, Blanca Blanco en Kelsey Griswold

Mike is een controversiële YouTuber die graag video's wekelijks online plaatst. Deze video's gaan voornamelijk over paranormale gebeurtenissen. Een donateur belooft Mike een hoop geld als hij voor Halloween 50.000 abonnees kan krijgen. Mike besluit hiervoor zichzelf en een aantal vrienden te filmen, terwijl hij in Hotel Lennox verblijft, waar het blijkt te spoken. Al snel bevinden de vrienden zich in een gevaarlijke situatie.

avatar van Elchapo
Na 2 minuten afgezet.....waarom? Het is zo'n vreselijke shake the camera film,real life footage en dat haat ik...0.5 star.

avatar van Daan258
Als je sws al niet van found footage films houd waarom zet je het dan nog op? haha

avatar van Rickyman
Found footage/shaky camera en low budget indie filmpjes kan ik wel graag naar kijken, maar deze bracht weinig bijzonders, traag en te simpel.