Catwalk: Tales from the Cat Show Circuit (2018)

1 stem

Canada
Documentaire

geregisseerd door Aaron Hancox en Michael McNamara

Elke hond heeft wel eens succes, maar hoe zit het met katten? Maak kennis met de fascinerend kattensubcultuur in Canada. Deze documentaire volgt de avonturen van een paar zeer katvriendelijke mensen die hopen dat hun kat wordt uitgeroepen tot de beste kat van Canada.

avatar van bjerik76
beetje duffe docu, die ik wat te gemaakt over vond komen.
Tis altijd leuk om katten te zien, dat zijn de leuke beelden, ( de overdreven baasjes met hun beestjes)
Maar het hele wedstrijdgebeuren ( waar de docu eigenlijk over hoort te gaan) boeide me totaal niet.